GENOMFÖR HAN TÄVLINGEN SÅ HÄR, SÅ KOMMER JAG JUBLA HÖGT

Idag stämde jag träff med Andrea på Helsingborgs BK -tack Lasse för att du avlöste mig- och tanken var att köra ett genrep på ett helt nytt ställe, samt i den ordningen det kommer ske på söndag. Självklart har vi en hel del att jobba vidare på, men för att vara Xanté så hanterade han den nya störningen riktigt bra. Att jag sedan har MASSOR med guldkorn med mig hem gör ju knappast saken sämre.

Är RIKTIGT nöjd med fria följet, zätat och inkallningen -minus avslutet då, men eftersom vi inte tränat det momentet alls så får jag nog köpa sådana fel- Kanske lite väl överstadig på inkallningen från rutan -men det räknar jag som ett LYXPROBLEM med tanke på att han har en tendens att tjuva därifrån- lite strul med uppsättande i fjärren samt konskicket till dirigeringen, men helheten och känslan kändes fin och det är det som räknas för mig.

Fyra veckor! Jag upprepar FYRA veckor har vi tränat eliten. Genomför vi söndagens tävling så här bra, ja då kommer jag JUBLA högt! Jag ska bara komma ihåg att andas, att vara ”här & nu” och att vara tydlig. ”Hur svårt kan det va?!”.

En tanke på “GENOMFÖR HAN TÄVLINGEN SÅ HÄR, SÅ KOMMER JAG JUBLA HÖGT

Lämna en kommentar