L´DUDE IS IN DA HOUSE

Sedan Matte plockade bort den där FASANSFULLA snaran, som jag haft runt halsen, sedan jag typ föddes, så har livet liksom blivit mycket trevligare. Jag får springa fritt, gräver som aldrig förr och äter massor av godis. Ett ganska najs liv, om ni typ frågar mig. Helt klart på Mattes pluskonto!

På minuskontot är typ hennes BESATTHET av min fyskiska hälsa och hon tvingar mig att simma i poolen och springa på löpband. Det första är kanske liksom inte helt under tvång, för jag tycker det är ganska kuligt, men det jobbiga är att HON bestämmer när det är slut, vilket typ sällan infaller samtidigt, som jag tycker det. Bummer!

Yo gussar! L´Dude is in da house!

Idag har vi tränat inför nästa helgs tävling och det går faktiskt ganska bra för oss -visst man kunde liksom önska lite mer godis, men det är ändå ganska okej- Matte är nöjd med hur duktig jag är, men asså hallå! Jag är ju typ L´Dude, så vem tvivlade på det!? Även Husse och syrran tränar och visst, det går väl typ åt rätt håll, men hon är ju inte Dude-quality, ”if you know what I mean”.

Jag har även simmat ett par längder i poolen, legat en kvart på vibben och sedan var det dags för typ dagens höjdpunkt, utställningsträning. Enda kravet var liksom, att man skulle stå stilla -viftade man på svansen, så blev det plus på godiskontot- så det blev typ asmycket godis i min kista -tur att man tränar så mycket som man gör, annars hade man nog blivit lite amerikansk runt midjan- Dessutom spanade jag in några riktigt läckra gussar, som jag tänkte maila och fråga om de typ ville…

…ja ni vet!

Gussar, godis och lööv
//L´Dude

2 tankar om “L´DUDE IS IN DA HOUSE

Lämna en kommentar